The Game Box

Algemene voorwaarden

De besloten vennootschap The Game Box Group BV (KVK 67447430), gevestigd aan de Roda JC Ring 101 A, 6466 NH te Kerkrade (BTW NL856996671B01) vertegenwoordigd de diverse Game Box locaties in Nederland. In geval van vragen kunt u per email info@thegamebox.nl of telefonisch contact opnemen met één van onze locaties. Telefoonnummers en adres gegevens zijn voor alle locaties terug te vinden op onze website www.thegamebox.nl.

Klachtenafhandeling

Indien u een klacht wenst in te dienen kan dat middels een email naar info@thegamebox.nl. Wij verzoeken u uw contactgegevens en een duidelijke beschrijving van uw klacht op te nemen in deze email. Gebruikelijk zullen wij binnen vijf werkdagen contact met u opnemen om samen uw klacht te bespreken en tot een correcte afhandeling hiervan te komen.

Persoonlijke Registratie

Indien u zich registreert bij The Game Box kunt u gebruik maken van onze webshop en prijzen store. Registreren gaat eenvoudig middels bijgevoegde link https://registreer.thegamebox.nl/app/signup/form. Zodra u uw registratie heeft voltooid kunt u uw persoonlijke PLAYCARD(S) toevoegen aan uw profiel.

Online reserveringen 

The Game Box maakt gebruik van een extern boekings- en betaalsysteem om reserveringen aan te nemen. Het verplaatsen van een boeking naar een ander tijdstip of andere datum is kosteloos.

Volledige annulering meer dan 24 uur voor aanvang: 100% terugbetaling van het betaalde bedrag

Volledige annulering minder dan 24 uur voor aanvang: 50% terugbetaling van het betaalde bedrag

Minder deelnemers dan online gereserveerd: 100% terugbetaling van het te veel betaalde bedrag

Gelieve wijzigingen per mail door te geven: info@thegamebox.nl.

Webshop

In onze webshop bieden wij de mogelijkheid speeltegoed en arrangementen aan te kopen welke op alle locaties van The Game Box geldig zijn. U dient in het bezit te zijn van een PLAYCARD om gebruik te kunnen maken van onze webshop. Het aangekochte speeltegoed of arrangement blijft één jaar geldig gerekend vanaf de datum van het laatste gebruik. Speeltegoed of een arrangement is niet inwisselbaar voor geld. Uitleg over ons speeltegoed en arrangementen is terug te vinden onder het kopje “View More” in onze webshop. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Levering

U kunt een product in onze webshop selecteren en toevoegen aan uw winkelwagen. Nadat u het door u gekozen product bevestigd heeft wordt u doorverwezen naar de check out pagina van Mollie.com. Hier dient u door middel van een IDeal of Creditcard transactie direct zorg te dragen voor uw betaling. Zodra uw betaling is goedgekeurd en verwerkt ontvangt u een unieke transactie code per email ter bevestiging van afzender postmaster@mg.sacoacard.com. Bewaar deze code goed. Indien uw order niet vrijwel direct wordt toegevoegd aan uw persoonlijk PLAYCARD neemt u contact op met info@thegamebox.nl en vermeldt u deze code. Verzendkosten zijn niet van toepassing.

Wettelijke bedenktijd

Uw wettelijke bedenktijd voor een aankoop uit onze webshop bedraagt 14 dagen. Indien u vragen heeft neemt u contact op met info@thegamebox.nl. U kunt zich enkel beroepen op de bedenktijd wanneer het aangekochte speeltegoed of arrangement niet (deels) verbruikt is.

Algemene voorwaarden Prijzen Store

Tickets die u gewonnen heeft met uw persoonlijke PLAYCARD kunnen ingewisseld worden voor een door u gekozen prijs. Deze prijs kunt u uitzoeken op locatie of middels onze online Prijzen Store.

1.     Prijzen boven de 30.000 ticketpunten kunnen enkel op bestelling worden uitgegeven.

2.     Prijzen zijn niet te koop maar enkel tegen inwisseling van ticketpunten verkrijgbaar.

3.     Het is niet mogelijk te onderhandelen over het aantal ticketpunten.

4.     Zowel speelsaldo als het ticketsaldo op uw PLAYCARD(S) heeft een geldigheidsduur van één jaar gerekend vanaf de datum van het laatste gebruik.

5.     Uw speelsaldo als ook uw ticketsaldo wordt in geen enkel geval uitgekeerd in contant geld.

6.     Wij handhaven de meest actuele ticketprijzen conform onze systemen.

Leveranciers en Reserveringen

1.     The Game Box Group BV koopt prijzen voorraad in bij haar vaste leveranciers. Hierin wijken wij niet af.

2.     Wij hanteren de levertijden van onze leveranciers. Omdat deze sterk van elkaar kunnen afwijken communiceren wij een standaard levertijd van twee weken naar onze klanten.

3.     Indien onze leveranciers gereserveerde producten (tijdelijk) niet op voorraad hebben kunnen wij levering niet garanderen.

4.     Pre-order producten worden na release datum zo snel mogelijk beschikbaar gesteld.

5.     Pre-order producten of limited editions worden in een beperkte oplage geleverd. Reserveren van deze producten biedt niet per definitie garantie op (direct) ontvangst.

6.     Prijsaanvragen die wij door middel van een “Aanvraagformulier Prijzen” worden ontvangen kunnen wij niet garanderen.

Afhaalbewijs

1.     Een afhaalbewijs is persoonsgebonden. Een medewerker mag ter controle om een legitimatiebewijs vragen.

2.     Het afhaalbewijs wordt door de klant ondertekend wanneer hij/zij, het artikel in een originele, ongeopende & onbeschadigde verpakking ontvangt en de identificatiecode van het artikel correspondeert met de code op het afhaalformulier.

Garantie/Ruilen

1.     Bij producten met een garantietermijn, langer dan drie dagen, wordt te allen tijde een garantieformulier ingevuld.

2.     Indien de inhoud van de verpakking niet gecontroleerd wordt samen met een medewerker bieden wij geen garantie op de volledigheid van de inhoud.

3.     Een garantieformulier is persoonsgebonden. Bij doorverkoop aan derden vervalt de garantie.

4.     Prijzen kunnen niet geruild worden, tenzij deze defect zijn.

5.     Defecte prijzen (zonder garantiebewijs) kunnen tot 3 dagen na uitgifte worden geretourneerd aan de balie.

6.     Het in behandeling nemen van defecten en controleren of er sprake is van opzettelijk forceren wordt altijd beoordeeld door een medewerker van The Game Box.

7.     Defecte prijzen (zonder garantiebewijs) tot 3.000 ticketpunten worden direct geruild voor een nieuw, zelfde exemplaar, of het aantal ingeleverde ticketpunten wordt teruggezet op de playcard.

8.     Voor defecte prijzen (zonder garantiebewijs) boven de 3.000 ticketpunten wordt een formulier “Toelichting Defecten” ingevuld en volgt beoordeling/afhandeling door de afdeling Purchase & Control binnen 5 werkdagen.

9.     Voor defecte (elektronica) prijzen met garantiebewijs wordt een formulier “Toelichten Defecten” ingevuld en volgt beoordeling/afhandeling door onze leveranciers binnen 10 werkdagen.

10.  Ticketpunten worden enkel retour geboekt op de playcard waar zij oorspronkelijk van zijn afgeschreven.

11.  Wij handhaven te allen tijde het garantieproces van onze leveranciers. De garantieperiode en voorwaarden van onze leveranciers zijn te allen tijde leidend.